Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Wall-E

2008.09.30. 20:47 | Lennox | 2 komment

Moziünnep alkalmából megnéztük a Wall-E-t és még1x a Trópusi vihart. Na, hát a Wall-E az nekem nagyon, de nagyon nem jött be.






















Szerintem senkinek sem kell bemutatni ezt az animációs filmet. Egyedül van a földön ez a kis robot stb. stb. Kezdeném a pozitívumokkal: nagyon szép látvány, gyönyörű grafika, írtó jók a hangok, néha-néha jó poénok (ebből kevés van ami nem erőltetett.) A film során egyetlen egy olyan karaktert találtam, aki szerintem eléggé mókás, ez pedig a KAPITÁNY, de néha elég idegesítő is tud lenni. A film eleje egyébként I'am Legend beütés.


















Na, jöjjenek a negatívumok. Először is Vóól-Í néha annyira idegesített a hangjával... Aztán nekem az Ájpodnak látszó robot is eléggé zavaró volt. Aztán a zene is egy kicsit gagyi (lehetett volna rosszabb is.) Néha annyira idegesítő volt, hogy a gyerekesnél is gyerekesebb...jó tudom, hogy gyerekeknek készült inkább, dehát... L'ecsó is Pixar, mégis mennyire jó animációs film. A történet szerintem elmegy tipikus Pik-szar történet.















Összegzés:
Én úgy ültem be a filmre, hogy úristen ezt még megbánom, és így is jöttem ki a moziból. Inkább kisebb korosztály nézze szerintem. Várható egy Wall-E-s poénvideó is tőlem, mert annyira felhúzott. Nos:4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr48689669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2008.10.02. 20:59:41

Most sem értek veled egyet :P
Szerintem hihetetlenül jó és kreatív film. Volt üzenete a mai földlakónak is és érdekes módon amint már nem a földön játszódott a film, nem lett rosszabb az alkotás. Pedig féltem tőle. Sőt, egyre jobb lett. Az űrhajós rész szerintem kifejezetten zseniális volt.

A robotok hangja engem egyáltalán nem zavart, sőt kifejezetten jónak ítéltem meg a szinkront. Az Éééévvaaaa nagyon aranyos volt.
Poénnak nem volt benne ANNYI, de nem is volt baj, mert a kicsit komolyann története kárpótolt érte.

Lennox 2008.10.06. 10:07:39

Üzenete volt az igaz, ha így folytatjuk akkor tényleg ez lesz kb 70 éven belül, de akkor se tetszett :P
süti beállítások módosítása