Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Sasszem (Eagle Eye)

2008.10.03. 17:27 | Lennox | 2 komment

A Sasszem mindent lát. Rendkívül izgalmas akció-dráma.(??) Egy icipicit csalódtam a filmben, de azt késöbb.























A történetet inkább nem írom le, mert aki látta a trailert az sejtheti miről van szó vagy nem?
Shia itt tényleg megmutatta mit tud, Michelle Monaghan is szerintem jól játszott, bár a karaktere a vége felé már idegesített egy kicsit. Billy Bob Thorton-ról meg annyit, hogy ezzel a filmmel ismét bebizonyította mennyire jó színész.






















Az akció jelenetek közbe alig kaptam levegőt, nagyon jól megvannak csinálva (kicsit a végén gagyinak tűnt a CGI repülő, de ez megbocsátható.) Néha nagyon látszott, hogy Spielberg ott volt azért, pl.: a tv-ken Ryan közlegény megmentése ment, az autós üldözéseken is látszott a stílusa néha. Na jöjjön a sztori, amiben csalódtam kicsit: azért is csalódtam, mert valami nagy finálét vártam, így is jó volt, ha nem lett volna... de most nem írok spoilert. Néha a Rossz társaság című film jutott róla eszembe.























Összegzés:
A filmtől egy jó eksön movie-t vártam és ezt meg is kaptam.Akció kedvelőknek alap, akinek bejött a Közellenség annak ez is be fog jönni. Nekem csak a sztorival volt bajom, de ez még nem tiporja földbe a filmet. 9/10

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr53694727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2008.10.06. 15:25:55

hát én láttam a trailerjét, de már az is annyira idegesített, hogy inkább kihagyom :D.

Lennox 2008.10.06. 20:18:36

1x szerintem megéri megnézni, ha nem is moziba dvd-n.
süti beállítások módosítása