Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Babylon A.D.

2008.10.06. 20:00 | Lennox | 2 komment

Vin Diesel ismét egy igen kemény karaktert kapott, de most már kezd unalmassá válni ez az egész. Film bukott Amerikában, de nálam is, nem is kicsit.





















Ismét kezdem a pozitívumokkal: néha élvezetes akciók és zene...ööö...asszem ennyit a pozitívumokról. Jöjjenek a negatívumok: semmi eredetiség nincs benne. A történet leginkább az Ember gyermekéhez hasonlít, csak gagyibb felhozatalban. A karakterek unalmasak. Van a filmbe egy kínai papnő féleség, a film közepéig nekem azt suggalta, hogy ez biztos meghal, mert tök gáz meg olyan öreg, hogy nem igaz... erre a film közepén egy bunyó van és elkezd kung-fu-zni (itt fogtam a fejem), ha egy kínait beleraknak az nem azt jelenti, hogy kung-fu-znia is kell. Vin Diesel ismét hozza az unalmas "keménygyerek vagyok, emellett néha depressziós is" figurát. A főszereplő csaj egész jó volt szerintem.
Ja, és a nagy Gérard Depardieunek is van egy kis szerepe.


























Összegzés:
Erről a filmről nemtudok többet írni. Egyszer megnézhető, de semmi több. Én sokkal többet vártam tőle. 4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr25700035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2008.10.06. 20:55:15

Vin Diesel a Sötétség krónikáiban, meg a 22 évente sötétségben volt a legjobb, oda illett ez a kemény csávó stílus.

Lennox 2008.10.07. 20:20:49

Aha, esetleg még a Halálos iramban jó volt.
süti beállítások módosítása