Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Hellboy 2. - Az Aranyhadsereg

2008.08.25. 22:45 | Lennox | 2 komment

Gondolom senkinek sem kell bemutatni Hellboy-t. Ő egy nagy piros emberi lény féleség, szarvakkal. Az első rész nálam, olyan közepesre értékelhető film volt, 1-2x nézhető volt, magyarul jó film volt szerintem. Nos itt a második rész, ami sokkal jobb az előzőnél.
















 

 

 

 

A történet 4 főszereplője a képen látható és a háttérben pedig a "főgonosz" és a húga. Ron Perlman nagyon jól hozza a figurát, az egyik kedvencem lett ezután a film után(mármint Hellboy.) Selma Blair is jól játszik, bár nem a kedvencem. Doug Jones azaz ember, aki Del Toro filmjeibe mindig maszkban jelenik meg, mint az első részben, itt is maszkban van, de itt jobban bejön a karaktere. Ha jófiúkról van szó akkor ki kell emelni James Dodd-ot, aki az előző részben nem szerepelt, itt viszont azonnal megkedveli az ember a figuráját.
Na, és akkor jöjjön a "főgonosz", aki igazából nem is gonosz szerintem. Azért is tűnik antigonosznak, mert csak a népét akarja védeni(enyhe Szikla feeling.) Amúgy a főgonosz Luke Goss, aki már játszott Del Toro filmbe és ott is gonosz volt, ez nem más, mint a Penge 2.














 

 

 

Az verekedős jelenetek rendben vannak, a Mátrix óta nem láthattunk ilyen koreográfiát verekedésnél. Az akciók is jól megvannak tervezve. Ja és aki nem tudja Etyeken forgatták Magyarországon...szóval büszkék lehetünk, hogy ilyeneket is tudunk, mivel nagyon sok magyar részt vett, mint másodrendező féleség, mint vizuális effektes. Az utóbbi képen is látni, hogy azért ez Magyarországi táj. A filmben amúgy feltűnik Oroszlán Szonja, Kamarás Iván, Horkay Péter és Elek Ferenc kisebb szereppel.
Na és a látvány...arra nincs szó. Az egyik résznél azt hittem, hogy Gyűrűk urát nézek annyira hasonlított a Moria bányára a látvány és a helyszín, jó is hogy Del Toro rendezi a Hobbitot. Szóval a látvány első osztályú, erre lehetett számítani, a látványról elég is ennyi.
















 

 

 

 

Ez a fickó nagyon hasonlít egy orkra, sőt... Szóval, szerintem nagyon jó rendező kezébe adták A Hobbitot.

 

Összegzés:
Aki egy nagyon jó filmet akar látni az nézze meg a Hellboy 2-t. Szerintem jobb mint az első rész, látványilag is meg szörnyileg is. Egyedül a sztorija sablonos. 8/10 Hajrá Del Toro!

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr47632953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kockacukor 2008.08.26. 21:47:03

Látványilag tényleg nagyon jó, de a történet szánalmas lett... Azt hittem sokkal többet hoznak ki belőle. Emiatt én csak egy 6-ost adok neki :P

Lennox 2008.09.01. 22:16:29

Én meg éppen, hogy rosszabbat vártam ennél. Kellemesen csalódtam:)
süti beállítások módosítása