Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Madagaszkár 2.

2008.11.08. 18:19 | Lennox | 6 komment

Ez a film azok közé tartozik, ahol a 2.rész jobb mint az 1.rész volt. Ebben a filmben nem csalódtam, hozta amit vártam: jó poénok, egy kicsit sablonos történet, szerethető karakterek.




















Már az eleje nagyon ötletes szerintem, mert ott kezdődik ahol abba maradt az 1.rész. Az elején csak a "Riszálom úgy is úgy is" nem tetszik, túl erőltetett.
Hőseink repülővel felszállnak, hogy végre hazatérjenek, de lezuhannak Afrikába és ott egy kis Barátok Közt és Oroszlánkirály keverék kezdődik el. Nálam még mindig a pingvinek a nyerők, ebbe a részbe be is bizonyítják mekkora ökrök. Igaziból az oroszlánok viszik el a hátukon a filmet, de a többi szereplőnek is azért még hagytak kibontakozást.
A film látványa még mindig nem egy első osztályú, de egy fokkal jobb mint az 1.részé. A beszólások, poénok nagyon ott vannak, sokan írták, hogy erőltetettek, de nem.




















Összegzés:
Akinek tetszett az 1.rész az nézze meg. Akinek nem, az is megpróbálkozhat vele. Nem csak gyerekeknek ajánlott, mivel nagyon sok felnőtt poén van benne. 8/10 

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr55757514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2008.11.10. 15:12:12

karaj, akkor hétvégén megyek moziba :)

Lennox 2008.11.11. 10:03:40

Helyes, egy mozit megér mindenképpen.

freddyD 2009.02.21. 16:01:07

Blog már nem fog frissülni?

Lennox 2009.02.27. 14:26:56

@freddyD: valószínű, hogy új blogot nyitok, amin csak a kritikáim lesznek

DarthWhite 2009.04.30. 20:42:20

Üdvözöllek Mr. Lennox. Feltételezem már rájöttél, hogy ki vagyok.
-Van pár ötletem. Az egyik szerint, te vagy Lucius Black, az Abyss ügynökség feje. EtherLight és jómagam korábbi ellensége egy találkát szervez nekem a temetőben. Milyen figyelmes tőled.
-Ellenség? Miért hívsz így valakit, aki azért van itt, hogy megmentsen?
-Megmentsen? Nos, nézz magadra, tele vagy segítőkészséggel. Soha nem gondoltam volna, hogy a megváltást a te sikátorodban találom.
-Nem feltételezhetted, hogy ez egy jótékonysági meló.
Azért vagyok itt, mert hiszem, hogy a jelenlegi helyzeted a lehetőségek szörnyű elpazarlása. Butaság volt EtherLighttól, hogy a legjobb játékosát kiállította a játékból.
-Te azt gondolod, hogy ráveszel engem a csapatváltásra, és nálad fogok tovább játszani, csak így?
-Pokolian igazad van, kölyök. Visszatérhetsz. Valódi erőt éreznél áramlani az ereidben. Ezt az erőt!
-Miért nem kímélsz meg a tűzijátéktól? Nyűgözd le a saját embereidet.
-Az ügynökeim jelenleg nem túl fogékonyak az ilyesmire, mivel mind halott. Azt akarom, hogy nekem dolgozz, Lennox.

Na, jól idéztem az Infernal-ból? xD

süti beállítások módosítása