Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Az elítélt (Felon)

2008.10.14. 19:55 | Lennox | Szólj hozzá!

Az év meglepetésfilmje számomra legalábbis. Kellemesen csalódtam a filmben, mert egy könnyed tv-film féle maszlagot vártam, ehelyett kaptam egy igen jó börtönösfilmet, ami drámaiságra megy leginkább.























A történet lényegében annyi, hogy Porter (Stephen Dorff) leüt egy betörőt a baseball ütőjével, persze nem szándékosan, meg is hal a betörő. 3 évet szabnak ki Porterre, de a börtöni élet nehezebb, mint hinné. Innen nem írom a tovább a történetet, mert spoiler lenne. Val Kilmer is szerepel a filmbe eléggé nem hozzá illő karakterrel (itt meg kell, hogy említsem a szinkront, iszonyat szar Val Kilmer magyarhangja nem illik Kilmerhöz persze a karakteréhez illik, ezenkívül engem nagyon zavart), de nagyon jól hozza ezt a karaktert és meg is állja a helyét. A másik nagy színész a filmbe Harold Perrineau (Lost-ból és Mátrix-ból lehet ismerős) itt egy félig gonosz, félig jó zsarut alakít.




















 

A film kamerakezelése kézi, bár nem minden jelenetnél. Sok akció nincs benne, úgyhogy senki ne számítson Prison Break féle izgalmas jelenetekre. Drámaiságra viszont annál inkább, mert a film nagyon drámai néha, sőt... Egypár erőltetett jelenet van a filmbe (kis spoiler pl.: amikor ellenőrzik a fegyenceket mielött kimennek az udvarra. Ez szerintem azért került bele a filmbe, hogy megmutassák milyenek is a börtönök, de ezt már sok filmbe ellőtték.)






















Összegzés:
A film nagyon jó és ahogy mondtam amennyire sarokba szorult annyira fantasztikus. Esetleg a szinkron lett szar és volt egy-két jelenet ami nekem túl sok volt, vagy ami nem kellett volna a filmbe. 8/10

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr24714108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása