Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Max Payne - Egyszemélyes háború

2008.11.03. 16:34 | Lennox | 2 komment

Ezt a filmet nagyon vártam, de sajnos kicsit csalódtam benne. A film elött sok kritikát olvastam ami nem volt túl meggyőző a film szempontjából, amiket olvastam róla azt hittem ennél rosszabb lesz, szóval azért csalódtam is meg nem is.























A játék hangulata néhol nincs meg, de néhol meg nagyon is eltalálták a Max Payne feelinget. A látvány az csillagos 5-ös, szép hóesés, szürke színezés = egy korrekt Max Payne film lenne, de sajnos az örömök után jönnek a hibák. Először is a drámaiság, a filmbe néhol van dráma, de egy Max Payne-be több kéne. Az akciók: én teljesen megelégedtem minden akcióval, de a Max Payne fanok nem fognak megelégedni vele. A lassításokat leszólogatják, én szerintem elég volt ennyi a filmbe, mert ami volt az rendkívül szép munka (most egypáran leharapják a fejem, mert ez ugye Max Payne ahol a lassítás is a lényeg az akciók mellett.)
Mark Walhberg hozza az elvárt figurát. Mona-t játszó színésznő is jól játszik. Ludacris karaktere szerintem fölösleges volt a filmbe. Amury "Sucre" Nolasco-tól pedig többet vártam.
A filmnek még az a szépség hibája, hogy nincsen sok vér (majd talán a dvd-re VÉRES VÁLTOZATOT is pakolnak.)























Összegzés:
Kövezzetek meg, de a sok csalódás ellenére nekem tetszett valamennyire, mert élvezhető a film, csakhát nincs sok akció inkább nyomozások folynak. Nem épp a Max Payne fanoknak készült sajnos. 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr46747669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2008.11.05. 23:07:53

engem nagyon megingattak a kritikák, úgyhogy hihagytam.
Ebben az évben már csak a Madagaszkár 2-öt fogom megnézni a moziban.

Lennox 2008.11.11. 10:05:14

1x érdemes megnézni...én se moziba néztem sajnos
süti beállítások módosítása