Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Mint a villám (Days of Thunder)

2008.08.16. 22:28 | Lennox | Szólj hozzá!

Azzal kezdeném, hogy aki szereti a Nascart és kocsis filmeket annak kötelező megnéznie. Én picit csalódtam a filmbe, lehet, hogy túl sokat vártam tőle.


























 

 

 

Nos, ahogy a posteren is láthatjátok Tom Cruise a főszereplő, de mellette főszereplő még: Nicole Kidman és Robert Duvall (A keresztapa Tom-ja.) Lehet azért nem tetszett annyira a film amennyire vártam, mert Cruise is benne van, egy kicsit emiat is úgy érzem. Néha egy kicsit gagyik voltak a párbeszédek. Azt sem bírtam ahogy beszélt Mr.Duvall a kocsikkal szerintem egy ilyen filmbe kicsikét gyerekes. A film producere a sikeres Bruckheimer (Tolvajtempó, Karib tenger kalózai trilógia) nagyon meglátszott, hogy itt is itt volt. Színezése a Tolvajtempóéhoz hasonló. A vágások néhol elviselhetetlenek voltak, elkezdődött egy jó kis versenyzés és átvágtak egy másik jelenetbe(PFFFF)
A film egyik főszereplője


Összegzés:
Nos a film nem volt rossz, de én egy kicsikét mégis csalódtam. Aki akarja nézze meg, aki meg szereti a kocsikat és a versenyeket annak kötelező megnéznie. 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr50619145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása