Lennox videói és kritikái

Üdvözlök mindenkit! Ez a blog a "vicces videóimnak" és a filmkritikáimnak nyílt. Jó szórakozást! Ötleteket küldhettek az: aki13@citromail.hu-ra

Trópusi vihar (Tropic Thunder)

2008.09.07. 14:39 | Lennox | 5 komment

Amikor megláttam az első képeket anno a filmből tudtam, hogy ez egy jó film lesz, de arra nem számítottam, hogy ennyire jó.














A film első 5 perce az egyik kedvenc jelenetem lett. Ben Stiller dícséretet érdemel, mert annyira jól meg van rendezve az egész film. Színészek nagyon jól hozzák a karaktert, főleg Robert Downey Jr. , Fekete Ernő szerintem elment magyarhangnak, de az tény, hogy jobb lett volna angolul. Ben Stiller karaktere szerintem tipikus Ben Stiller. Jack Black is hozza a formáját és örültem, hogy ő is benne van ebben a filmben. És végezetül felbukkan még a filmbe Tobey Maguire, Matthew McConaughey és Tom Cruise ( a filmbe kiváncsi voltam kit alakít és nem esett le a film alatt, hogy ő a góré, csak a véglistánál láttam, hogy ő volt az.)






















A poénok nagyon morbidok és nagyon jók. Remélem több ilyen film lesz, ami ennyire jól kiparodizálja a hollywood-i produkciókat. A zenéket nagyon eltalálták, a komolytalan részekhez is annyira komoly zenét írtak, hogy azt hittem azt a részt tényleg komolyan kell venni. Az akciójelenetek szerintem még egy rendes háborús filmbe is elmennének és a film képivilága is szép.























Összegzés:

Aki szeretne egy nagyot nevetni és egy sztárparádét látni az nézze meg a Trópusi vihart. Nálam az év akció-vígjátéka: 10/10

A bejegyzés trackback címe:

https://lennoxvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr99652279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2008.09.26. 17:15:45

Őszintén szólva én egyáltalán nem voltam úgy oda a filmért. Voltak jó pillanatai, de durván a felétől a mozi szinte nem is nevetett már.
Én Ben Stillert okolom az egészért (ugyebár a forgatókönyvet is ő írta), mert karaktere marhára nem volt érdekes, de értékes műsoridőt rabolt el a nála sokkal jobb karakterektől...

Tele volt izzadtságszagú poénokkal, ahol meg elvártad volna, hogy most jön valami, nem jött semmi.

Szerintem ez az év vígjátékátol messze van. Sokkal többet is ki lehetett volna hozni az egészből...

5/10

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2008.09.29. 18:51:52

hát nem tudom.....
Tesómmal együtt megnéztük, szétröhögtük rajta a fejünket és mikor kijöttünk a moziból mindenki csak leszarozta :S.
Vagy mi vagyunk az igénytelenek, vagy a többi nézőnek nem volt humorérzéke(vagy mindenki fáradt volt rajtunk kívül, mert éjszaka néztük :P), de ez nagyon jó vígjáték volt.(számomra a második volt, mert a Zohan-t überelni nagyon nehéz feladat :D).
Egyébként a Gamestar 90%-ot adott rá.
És ne feledjétek: " Sose játszatok full kretént." XD

Lennox 2008.09.30. 21:14:03

Hát nemtudom nekem még mindig nagyon tetszik... kinek mi tetszik... ez olyan mint a Cloverfield valakinek nagyon tetszinek, de vkinek nagyon de nem tetszik.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2008.10.01. 22:19:18

ja Tom Cruise becsapós volt :D. Mindenki felismerte a moziban csak én nem :_D.
Sztem ő meg Robert Downey Jr. volt a legnagyobb a filmben. XD

Lennox 2008.10.06. 20:22:32

Jaja, én Stillert bírtam még nagyon, az egyik kedvenc komikus színészem.
süti beállítások módosítása